Όροι Χρήσης
Περιγραφή Υπηρεσιών
Το VipTaxi.gr προσφέρει υπηρεσίες μεταφοράς στους ταξιδιώτες, από ένα τερματικό σταθμό επιβατών (αεροδρόμιο / λιμάνι / σταθμό λεωφορείων ή τρένων) σε ξενοδοχείο της επιλογής σας ή αντίστροφα. Καλύπτουμε υπηρεσίες μεταφοράς μεταξύ ενός τερματικού και ενός ξενοδοχείου της ίδιας περιοχής, ή μεταξύ ενός τερματικού και ενός ξενοδοχείου σε μια πιο απομακρυσμένη περιοχή / πόλη. Η επιλογή των διαθέσιμων περιοχών μεταφοράς για κάθε τερματικό είναι αυτόματες: μπορείτε εύκολα να καθοδηγηθείτε στον προορισμό της επιλογής σας, με την χρήση των αυτόματων λειτουργιών, στο μενού αναζήτησης.
- Οι υπηρεσίες μεταφοράς μας μπορεί να περιλαμβάνουν ταξί, λεωφορεία, αυτοκίνητα, μίνι-λεωφορεία, πλοία, λιμουζίνες. Ανάλογα με τον προορισμό της επιλογής σας, μερικά ή όλα αυτά τα είδη μεταφοράς μπορεί να είναι διαθέσιμα.
- Κάθε υπηρεσία μεταφοράς μπορεί να είναι είτε ιδιωτική (αποκλειστικά για εσάς) ή από κοινού με άλλους επιβάτες. Αυτό, μαζί με άλλες, πιο λεπτομερείς πληροφορίες είναι διαθέσιμο άμεσα όταν ψάχνετε για μια υπηρεσία μεταφοράς καθώς και μετά την επιβεβαίωση και την εξόφλησή σας.
- Όλα τα οχήματα μας είναι σύγχρονα ταξί (Mercedes E) και λιμουζίνες.
- Οι τιμές μας αφορούν μεταφορά μέχρι και 4ατόμων.
- Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν το κόστος εισόδου σε μουσεία ή αρχαιολογικούς χώρους, ποτά ή φαγητά.
- Εάν υπάρχει κάποιος επιβάτης που χρήζει ιδιαίτερης ιατρικής φροντίδας θα πρέπει να μας ενημερώσετε πριν την πραγματοποίηση της διαδρομής.
Πολιτική Παράδοσης Υπηρεσιών
- Αμέσως μετά την εξόφληση της υπηρεσίας μεταφοράς σας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με ένα Αποδεικτικό εξόφλησης, το οποίο θα περιέχει τα πλήρη στοιχεία της υπηρεσίας σας. Αυτό το Αποδεικτικό θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που θα χρειαστείτε, προκειμένου να παραδοθεί η υπηρεσία σας (όπως ο χρόνος και το σημείο συνάντησης με τον οδηγό μας), καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας (όπως τηλέφωνα εξυπηρέτησης και ώρες επαφής).
- Εάν είναι απαραίτητο, εμείς ή ο εκπρόσωπός μας μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας, για να κανονίσετε τις λεπτομέρειες της μεταφοράς σας, πριν από την παράδοση, ειδικά στην περίπτωση που χρειάζεται να σας παραλάβουμε από μια πολύ ιδιαίτερη τοποθεσία.
Όροι Χρήσης Υπηρεσιών Μεταφορών
- Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη, σε περίπτωση που προσκομίσετε τυχόν λανθασμένες πληροφορίες, όσον αφορά την υπηρεσία μεταφοράς σας.
- Παρακαλούμε σιγουρευτείτε πως έχετε συμπληρώσει σωστά τον αριθμό τηλεφώνου σας. Αυτό το τηλέφωνο θα απαιτηθεί, ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, μετά την κράτησή σας, για να επαληθεύσουμε τις πληροφορίες σας. Θα πρέπει επίσης να έχετε αυτό το τηλέφωνο ενεργοποιημένο, όταν φτάσετε στο σημείο επιβίβασης, ώστε ο οδηγός μας να επικοινωνήσει μαζί σας. Αν αυτό το τηλέφωνο δεν μπορεί να είναι ενεργό, θα πρέπει να δώσετε έναν άλλον αριθμό τηλεφώνου, στον οποίο ο οδηγός μας να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας, στο σημείο επιβίβασης.
- Παρακαλούμε βεβαιωθείτε πως έχετε συμπληρώσει σωστά όλες τις λεπτομέρειες της υπηρεσίας μεταφοράς σας, σε όλα τα βήματα καταχώρησης, πριν προχωρήσετε στην εξόφληση.
- Πιθανόν να χρειαστεί να μας επιδείξετε την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας, πριν επιβιβαστείτε. Γι’ αυτό το λόγο, παρακαλούμε βεβαιωθείτε πως έχετε συμπληρώσει τα ονόματα των επιβατών σωστά, κατά την διαδικασία κράτησης.
- Πιθανόν να χρειαστεί να μας επιδείξετε το Αποδεικτικό εξόφλησης, που σας αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πριν επιβιβαστείτε.
- Δεσμευόμαστε πως όλοι οι οδηγοί μας θα είναι εξοικειωμένοι με τις οδηγίες μας, όσον αφορά την συνάντηση με τους πελάτες μας και τον συντονισμό των ενεργειών για την επιβίβαση και την αποβίβασή τους.
- Οι λεπτομέρειες της υπηρεσίας μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των οδηγιών για την συνάντηση των πελατών με τον οδηγό, παρέχονται εγγράφως, μέσω email ή τηλεφωνικώς, ως επιβεβαίωση της κράτησης, αφού η κράτηση πραγματοποιηθεί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πεδίο "Σχόλια" της φόρμας κράτησης, προκειμένου να παράσχετε επί πλέον πληροφορίες, όσον αφορά αυτό.
- Εάν ο επιβάτης(ες) δεν μπορεί να βρει τον οδηγό μας, δεν πρέπει να απομακρυνθεί από το σημείο επιβίβασης, χωρίς προηγουμένως να μας καλέσει τηλεφωνικά. Εάν το πράξει, η πληρωμή δεν επιστρέφεται και δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη, εάν ο πελάτης επιλέξει, τελικά, κάποιο εναλλακτικό μέσο μεταφοράς προς τον προορισμό του.
- Εάν δεν είστε σε θέση να ακυρώσετε την κράτησή σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, στο info@viptaxi.gr
- Παρακαλείστε να ελέγξτε τους όρους και τις προϋποθέσεις μας για την ακύρωση υπηρεσίας, όπως αναγράφονται, σε αυτή την σελίδα.
- Με την αγορά οποιασδήποτε υπηρεσίας μας, αποδέχεστε αυτομάτως τους Όρους Χρήσης των υπηρεσιών μας και τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας, όπως αυτοί αναγράφονται σε αυτή τη σελίδα.
Τροποποιήσεις κρατήσεων
- Τροποποιήσεις σε κρατήσεις που έχουν επικυρωθεί και εξοφληθεί δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν.
- Μπορείτε μόνο να ακυρώσετε την κράτησή σας, σύμφωνα με τους όρους της Πολιτική ακύρωσης / επιστροφής χρημάτων, όπως αυτοί αναγράφονται σε αυτή την σελίδα και, εν συνεχεία, να πραγματοποιήσετε μια νέα κράτηση.
Πολιτική ακύρωσης / επιστροφή χρημάτων
- Οι ακυρώσεις κρατήσεων γίνονται στην ιστοσελίδα μας. Δεν περιλαμβάνουν επί πλέον διαχειριστικές χρεώσεις.
- Η προθεσμία μέχρι την οποία μπορεί να γίνει ακύρωση εξαρτάται από την εκάστοτε υπηρεσία, επειδή χρησιμοποιούμε πολλαπλούς προμηθευτές. Θα ενημερωθείτε για την προθεσμία αυτή, στο Αποδεικτικό εξόφλησης, το οποίο σας αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αμέσως μετά την αγορά σας. Αν έχετε οποιαδήποτε προβλήματα στην ακύρωση των υπηρεσιών σας μέσω της ιστοσελίδας μας, θα πρέπει να στείλετε ένα email στο info@viptaxi.gr εντός των ωρών γραφείου στην Ελλάδα (9πμ - 5μμ). Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για τις ακυρώσεις κράτησης σε μηνύματα που θα αποσταλούν εκτός αυτού του ωραρίου.
- Η χρέωση για την ακύρωση κράτησης εξαρτάται από την πολιτική ακύρωσης του εκάστοτε προμηθευτή της υπηρεσίας. Συνήθως, οι χρεώσεις αυτές είναι:
- - 12% επί του ποσού πληρωμής, εάν μπορεί να γίνει επιστροφή του ποσού (refund).
- - 100% επί του ποσού, εάν δεν μπορεί να γίνει επιστροφή του ποσού.
- Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερωθείτε για το ακριβές ποσό που μπορεί να επιστραφεί κατά την ακύρωση, στο Αποδεικτικό εξόφλησης.
- Σε περίπτωση ακύρωσης 48 ώρες πριν την πραγματοποίηση της διαδρομής θα υπάρχει χρέωση 50% επί της τιμής, σε περίπτωση ακύρωσης έως και 24 ώρες πριν την πραγματοποίηση της διαδρομής τότε θα υπάρχει χρέωση αντίστοιχη της ολικής αξίας της διαδρομής. Οποιαδήποτε ακύρωση μεγαλύτερη των 2 ημερών, επιστρέφεται το ποσό μείον τις προμήθειες της εκάστοτε τραπέζης.
- Όλες οι εκδρομές μπορούν να αλλάξουν ή να ακυρωθούν λόγω απρόβλεπτων καιρικών συνθηκών, απεργιών ή άλλων απρόβλεπτων καταστάσεων. Στην περίπτωση αυτή θα υπάρξει άμεση και έγκαιρη ενημέρωσή σας.
- Επιστροφές χρημάτων για κρατήσεις που έχουν γίνει, πραγματοποιούνται μόνο στην περίπτωση όπου το πλοίο το αεροπλάνο ή το μεταφορικό μέσω, που σας μεταφέρει στο σημείο συνάντησης με εμάς για οποιοδήποτε λόγο ανωτέρας βίας δεν πραγματοποιήσει τη διαδρομή του και εφόσον αυτό γίνει γνωστό έγκαιρα σε εμάς.
Πολιτική Πληρωμών
- Κάθε υπηρεσία μεταφοράς θα πρέπει να εξοφληθεί αμέσως μετά την κράτηση της, χρησιμοποιώντας το κουμπί πληρωμής στην οθόνη σας, ή αργότερα, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο πληρωμής που αποστέλλεται στο email σας. Εάν η πληρωμή δεν έχει γίνει μέχρι 25 λεπτά μετά την αγορά, το αργότερο, η υπηρεσία μεταφοράς ακυρώνεται αυτομάτως. Η πληρωμή δεν μπορεί να γίνει κατά την άφιξη.
- Σε περίπτωση που εγγραφείτε για 2 υπηρεσίες μεταφοράς στο ίδιο χρονικό διάστημα (μια άφιξη και μια αναχώρηση), κατά την πληρωμή αμέσως μετά την αγορά, πληρώνετε και για τις δύο. Αν αποφασίσετε να πληρώσετε με τον σύνδεσμο πληρωμής που αποστέλλεται στο e-mail σας, θα πληρώσετε για κάθε μία ξεχωριστά, σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται.
- Οι πληρωμές μπορούν να επιστραφούν, σύμφωνα με τους όρους της Πολιτικής ακύρωσης / επιστροφής χρημάτων, όπως αυτοί αναγράφονται σε αυτή την σελίδα. Παρακαλούμε σιγουρευτείτε ότι έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα στοιχεία της υπηρεσίας μεταφοράς σας, πριν προχωρήσετε στην πληρωμή.
- Σε περίπτωση προβλήματος στην πληρωμή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, μέσω τηλεφώνου, ή χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας μας, για να επιλύσουμε το θέμα σας.
- Απαραίτητη προϋπόθεση για την πραγματοποίηση της εκδρομής σας ή από έναν προορισμό σε ένα άλλο είναι η καταβολή του ολικού ποσού 7 μέρες τουλάχιστον πριν την πραγματοποίηση του.
Κατάθεση ποσών μέσω OnLine συστήματος πληρωμών (ALPHA ECCOMERCE, VISA MASTERCARD, MAESTRO AMERICAN EXPRES) χρεωστικής, πιστωτικής και προπληρωμένης κάρτας, ή τραπεζικού λογαριασμού.
ALPHA BANK
A/C Number: 151-00 -2310027490
Name : Kagioulis Panagiotis (Ioannis)
ΙΒΑΝ : GR17 0140 1510 1510 0231 0027 490
SWIFT code CRBAGRAA
Όροι τραπεζικών συναλλαγών μέσω της ιστοσελίδας viptaxi.gr
Οι αγορές των υπηρεσιών μας, πραγματοποιούνται με ασφαλή τρόπο μέσω ειδικής υπηρεσίας της Alpha Bank. Η οθόνη / ιστοσελίδα στην οποία εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας παρέχεται από την Alpha Bank. Τα στοιχεία της κάρτας σας κρυπτογραφούνται και αποστέλλονται στον εκδότη της κάρτας για έγκριση της χρεώσεως. Τα στοιχεία αυτά δεν κοινοποιούνται σε οποιονδήποτε τρίτο (ούτε και στον πάροχο του προϊόντος / υπηρεσίας που αγοράζετε).
Δυνατή είναι η χρήση πιστωτικών χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών.
Αποδεκτές είναι οι κάρτες: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, American
Express.
Ασφάλεια συναλλαγών
- Όλες οι πληρωμές με την πιστωτικής σας κάρτα γίνονται με χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και βασίζονται στο πρωτόκολλο κρυπτογράφησης TLS 1.1 με κρυπτογράφηση 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας, μέχρι αυτή να φτάσει στον παραλήπτη, όπου και αποκωδικοποιείται, χρησιμοποιώντας το κατάλληλο κλειδί κρυπτογράφησης. Αυτή η μέθοδος είναι ασφαλής και προστατεύει όλες τις ευαίσθητες πληροφορίες σας (τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας και τις προσωπικές σας πληροφορίες) κατά την πληρωμή.